  • 1. Data: 2004-10-02 18:18:57
    Temat: Taksowki... pytanko
    Od: "Igor" <i...@p...onet.pl>

    Witam!

    To moze nie do konca ta grupa.. ale podpytam..
    Czy mozna zarejestrowac pojazd jako taksówka np. w Gdańsku na moje
    nazwisko(choc nie jestem taksowkarzem),i czy to auto może jezdzic na
    taksowce w zupelnie innym miescie (inne wojewodztwo) i byc kierowanym przez
    mojego kolege (taksowkarza)? Oczywiscie pojazd ten bedzie mial licencje na
    to konkretne miasto ( w tym przypadku Bartoszyce) i bedzie po prostu
    dzierzawiony koledze.. Pytanie moze dziwne//. ale zalezy mi na tym, zeby
    pojazd byl stale na mnie zarejestrowany, a mieszkam w Gdansku.
    Jezeli ktos wie, jak to prawnie wyglada, to prosze o podpowiedz

    Pozdrawiam

    Gadu: 290266

    Igor