  • Data: 2006-12-13 16:47:07
    Temat: Taki Casus
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Klient podpisuje umowę z operatorem.
    Nie jest to MinusGSM ani PomysłGSM
    tylko OkresGSM.
    Podczas zawierania umowy klient prosi o wszystkie załączniki.
    Przedstawiciel informuje, że zaraz poda
    tylko prosi o podpisanie umowy.
    Umowa zawiera oświadczenie o treści:
    Oświadczenie:
    Oswiadczam, że otrzymałem, zapoznałem się i akceptuję Regulamin [...], CEnnik
    Usług Telekomunikacyjnych, Warunki Oferty Promocyjnej, które stanowia załacznik
    do niniejszej Umowy [...]

    W umowie z OkresGSM nie ma żadnej wzmianki o karze umownej (ale MinusGSM i
    PomysłGSM mają - ciekawe co?).
    Wzmianka zapewne znajduje sie w którymś załaczniku. O czym klient nie wie bo
    skąd?
    Klient zawiera umowę, i wychodzi nie otrzymawszy załączników.
    Klient po zerwaniu umowy odmawia zapłaty kary umownej, bo o takowej nie był
    poinformowany gdyż nie dostarczono mu załączników, a swym podpisem poświadczył
    nieprawdę.

    Czy ma rację?
    Co mu grozi za "pośwadczenie nieprawdy" - do czego się zresztą przyznaje.