  • 21. Data: 2005-01-25 19:58:06
    Temat: Re: Taka ciekawostka - addendum do w?tku "Zgwałcono mi dziecko".
    Od: "chres37" <k...@n...pl>

    "Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki" czyt. Psychicznie niepełnosprawny
    Artur Drzewiecki napisał w wiadomości
    > Chres37, daj głos i potwierdź to. :-)))

    W ten sposob mozesz sobie do swojego kundla mowic, zasrancu jeden , jesli
    masz cos osobiscie do mnie to jestem do uslug.

  • 22. Data: 2005-01-26 03:03:10
    Temat: Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > Chłosta w miejscu publicznym. A co do wdzianka,hmm... najlepiej bez, czyli
    > baty na gołą dupę.

    Powtarzam: w ten sposób zaspokajasz tylko swój prymitywizm.

    Poza tym problem pojawia się w przypadku zawsze możliwej pomyłki,
    fałszywego oskarżenia, wrabiania itepe. Zobowiążesz się ponieść
    odpowiedzialność za każdą taką pomyłkę?

    > Z niewolnika nie ma pracownika. Ja bym nie chciał, żeby on mi wstawiał
    > szyby bo ta robota nie będzie nic warta.

    Proste - będzie robił i płacił za robotę, dopóki nie będzie robota
    wykonana prawidłowo.

    > Niech taki żul po prostu wstydzi się tego, że na rynku w sobotę w południe
    > dostał parę rózg na gołą dupę. Koledzy nie dadzą mu życia, a inni sto razy
    > się zastanowią czy warto. Wierz mi, że woleliby miesiąc aresztu.

    ROTFL

    Myślisz, że taki stworek ma jakiś wstyd?

  • 23. Data: 2005-01-26 07:18:13
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R. napisał/a:
    > co ta druga nastolatka robila kiedy rznal pierwsza?
    >kibicowala?
    Podejrzewam, że sprawa wyglądała tak, że dziewczyny właziły na chaty, GG
    etc. i się bawiły.
    Matka jednej z nich znalazła coś w komputerze, albo zdenerwowała się
    późnym powrotem córki z imprezy itp. Wtedy dziewczę, żeby uniknąć kary
    wymyśliło "gwałt", a koleżankę wciągnęło do pomocy.
    A dalej to niekompetencja policji i prokuratury, które nie pomyślały o
    czymś tak oczywistym, jak badania w Zakładzie Medycyny Sądowej, czy
    analizie alibi studenta.

  • 24. Data: 2005-01-26 13:53:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:ct719d$b97$1@opal.futuro.pl...

    > Powtarzam: w ten sposób zaspokajasz tylko swój prymitywizm.

    Nie! Zaspokajam moje poczucie sprawiedliwości. Poza tym wierzę w
    prewencyjne działanie takiej kary. No i jeszcze jest tania w stosowaniu. I
    szybka.

    > Poza tym problem pojawia się w przypadku zawsze możliwej pomyłki,
    > fałszywego oskarżenia, wrabiania itepe. Zobowiążesz się ponieść
    > odpowiedzialność za każdą taką pomyłkę?

    Bądź konsekwentny i zaproponuj zniesienie wszystkich kar (może za
    wyjątkiem grzywny, bo to można od biedy naprawić zwracając pieniądze).

    > Proste - będzie robił i płacił za robotę, dopóki nie będzie robota
    > wykonana prawidłowo.

    I tu jest problem. Chuligani to najczęściej szczeniaki lub żule bez kasy.
    I nawet jeżeli sąd nakaże naprawienie wyrządzonej szkody to i tak
    pozostaje to tylko na papierze. A dupę do bicia ma każdy więc wyrok zawsze
    wykonalny.

    > ROTFL
    >
    > Myślisz, że taki stworek ma jakiś wstyd?

    Jestem pewien, że tak. Bardziej od bicia (bo przecież mam na myśli chłostę
    raczej symboliczną, bez katowania) będzie takiego bolał obciach wobec
    kolegów.

    Alek