  • 41. Data: 2013-11-04 16:22:11
    Temat: Re: Tak się kręci z kolesiami. Jak za PRL-u :) [crosspost]
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p47 wrote:

    > I tu leży sprzecznośc w twoim poniższym powątpiewywaniu! -Sam bowiem
    > przyznajesz, że ogłoszenie przeprosin nastapiło i że kazde nastepne
    > przeprosiny byłyby POWTÓRZENIEM zlecenia.
    > Ergo, usługa skutecznie była wykonana.

    Wyrok sądu to nie zlecenie i nie można go powtórzyć.
    Chociaż i tu są poważne wątpliwości czy w ogóle wyrok sądu wykonano.
    I całkiem możliwe, że właśnie to było pdstawą zwrotu.
    Tego nie wiesz, bo nie wiesz dlaczego walesa zwrocil sie do tvn o zwrot
    kasy i czym argumentował ze kilkusekundowe opoznienie jest istotne.
    znasz tylko jeden dokument, finalny, ktory sie do tego nie odnosi a
    tylko uznaje racje walesy.

    moze bylo jak piszesz, ale jak piszesz i wyciagasz wnioski to trzeba
    umiec je udowodnic.
    a jak sie nie potrafi to lepiej o tym nie pisać.

    o zabrakło odniesienia się do koniecznosci udowodnienia tezy?

  • 42. Data: 2013-11-04 16:25:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p47 wrote:

    > A zatem, gdyby przyjąc twój i liwiusza tok myslenia, K. Wyszkowski
    > powinien wytoczyc proces Bolkowi o to, ze ten publicznie i bezprawnie
    > pod niego się podszył i w jego imieniu rozpowszechniał poglady, których
    > ten nie podziela, czym naraził go itd...
    > ;-)
    > Skoro uwazacie, że "przeprosiny" sa uprawnione, wazne i oddziaływują
    > WYŁACZNIE w czasie faktów...

    całkiem możliwe, że masz rację.
    Bo jeśli w wyroku sądu będzie opublikowac to w tvn, a poszloby na tvp1
    to jest to podstawa do wytoczenia procesu.
    Jesli w wyroku jest napisane precyzyjnie kiedy to ma byc puszczone, to
    puszczenie tego w innych godzinach jest niezgodne z wyrokiem sądu.
    Pytanie kto popełnił błąd i kogo nalezy pozwac. walese, czy tvn.

  • 43. Data: 2013-11-04 16:26:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    p47 wrote:
    > Oczywiste jest, że gdyby powodem zwrotu pieniędzy było nadanie
    > "przeprosin" nie tam, gdzie Bolek chciał- zgodnie z wyrokiem, to w
    > takiej sytuacji pełnomocnik procesowy Bolka podałby jako wazna
    > przyczynę nierealizacji wyroku i zwrotu pieniędzy nie błahe opóźnienie
    > emisji "przeprosin" o kilka sekund, ale raczej przywołałby powód
    > znacznie wazniejszy, tj nadanie przeprosin niezgodnie z wyrokiem tj.
    > poza faktami. Skoro tego nie zrobił, to tej wazniejszej przyczyny nie było!

    skad wiesz, ze nie zrobil?
    mozesz opublikowac pismo DO tvn a nie od tvn?

  • 44. Data: 2013-11-04 17:25:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-04 16:22, witek pisze:
    > moze bylo jak piszesz, ale jak piszesz i wyciagasz wnioski to trzeba
    > umiec je udowodnic.
    > a jak sie nie potrafi to lepiej o tym nie pisać.

    Nic się nie stało POlacy nic się nie stało :-)

    Daj spokój. Nie błaźnij się już więcej. Takiego przekrętu nie da się
    obronić czy wybielić.
    To jest publiczne plucie obywatelom rzetelnie płacącym podatki prosto w
    twarz.

  • 45. Data: 2013-11-04 17:28:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

> [...]
    > obronić czy wybielić.
    > To jest publiczne plucie obywatelom rzetelnie płacącym podatki prosto w

    moherowy beret?
    nie był nie widział nie słyszał, ale wie lepiej od innych jak było.

  • 46. Data: 2013-11-04 17:31:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-04 17:28, witek pisze:
    > moherowy beret?
    > nie był nie widział nie słyszał, ale wie lepiej od innych jak było.

    Kilka szarych komórek i przeczytanie pokazanego tu pisma wystarcza.
    Nie brnij dalej bo Twoje potomstwo to kiedyś przeczyta.

  • 47. Data: 2013-11-04 17:34:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z wrote:

    > Kilka szarych komórek i przeczytanie pokazanego tu pisma wystarcza.

    nic z niego nie wynika, po za podejrzeniami, ze jest to jedna z
    mozliwych odpowiedzi.

    Ale ty już wiesz, że innych możliwosci interpetacji nie ma.

    > Nie brnij dalej bo Twoje potomstwo to kiedyś przeczyta.

    cos na temat jeszcze będzie?

  • 48. Data: 2013-11-04 19:18:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-04 17:34, witek pisze:
    > Ale ty już wiesz, że innych możliwosci interpetacji nie ma.

    Ja tylko przystosowuję się do uregulowań prawnych które wykonuje
    aparatura obecnego państwa. Trochę już lat żyję na tym świecie mam
    jakieś rozeznanie. Nie wyobrażam sobie żeby tenże aparat, zakładając
    równość każdego obywatela ;-) nie przypie... się do tak ewidentnego wała
    podatkowego.
    Nawet mogę założyć że to nie było celowe tylko jakiś debil wymyślił a
    drugi podpisał. Wszystko jedno. Konsekwencje trzeba będzie ponieść.

  • 49. Data: 2013-11-05 08:33:41
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 03 Nov 2013 13:01:31 -0600, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >Chodziło o to jak miec przeprosiny od wyszkowskiego, tak zeby nie trzeba
    >było wydawac z wlasnej kieszeni bo wiadomo, ze wyszkowski za to nie
    >zapłaci, a ściąganie tej należnosci od niego bylo "passe" bo zle
    >wygladało medialnie. Bogaty wałesa zdziera od biednego wyszkowskiego.

    to ma (chyba, poprawcie mnie, jeśli błądzę) też dalsze skutki:
    wycofanie pozwu oznacza rezygnację z możliwości dochodzenia
    wynagrodzenia pełnomocnika Lecha Wałęsy a być może także konieczność
    zwrotu kosztów honorarium pełnomocnika Krzysztofa Wyszkowskiego.
    No i odnoszę wrażenie, że LW wolał nie ciągnąć sprawy, bo jeszcze ktoś
    zacząłby zastanawiać się, czy od czasu jej rozpoczęcia nie wiadomo
    więcej i być może wyrok powinien być inny...
    Przecież gdyby to była wyłącznie kwestia pieniędzy za ogłoszenie to
    wystarczyłoby ich nie dochodzić od KW, a cofanie pozwu nie byłoby
    potrzebne.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 50. Data: 2013-11-05 08:34:34
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 04 Nov 2013 06:49:35 +0100, SJS <s...@p...pl> wrote:

    >skarbówka powinna ściągnąć z Wyszkowskiego bo to ... darowizna od Wałęsy
    >albo jakoś tak

    ale darowizna za co, skoro pozew wycofany?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski