  • 71. Data: 2023-11-09 07:08:10
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i właśnie z tego powodu, że robiła to osoba o takim poziomie, to
    > wychodzi, jak wychodzi.

    Naprawdę nie moja wina, że tak oceniasz osobę obsługującą policyjnego
    tłitera:P

    > Rzecznik, zamiast Google po prostu odpytał
    > dyżurnych.

    Pogladowy dialog:

    - rzecznik: - słyszeliście o tym z maczetą na rowerze?
    - dyurny -słyszeliśmy.
    - no i co z tym robicie?
    - no prowadzimy czynności!
    - a kto?
    - no wszyscy!
    - aaaa, dzięki!

    ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 72. Data: 2023-11-09 07:15:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widzisz? Nie masz zielonego pojęcia, jaka być powinna, ale kłócisz się,
    > że ta jest niewłaściwa.

    Przypomniał mi się prak, który odwaliliśmy lata temu w dzień
    wagarowicza. Ktoś zadzwonił że bomba, ewakuacja. Kto wyszedł ten wracał
    przez łącznik z salą gimnastyczną. Zanim się zorientowali to ewakuowali
    chyba ze dwa razy więcej ludzi niż było uczniów w tej szkole.

    Dostaliśmy nagany i pogadankę o tym jacy to byliśmy nieodpowiedzialni i
    w ogóle, ale opierdalający nas wychowawca ciągle się uśmiechał na
    oprerdalając;) Ciekawe czy wpisali że ewakuowali 1k liceum z 16 klasami;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2023-11-09 12:13:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.11.2023 o 07:08, Shrek pisze:

    > Pogladowy dialog:
    > - rzecznik: - słyszeliście o tym z maczetą na rowerze?
    > - dyurny -słyszeliśmy.
    > - no i co z tym robicie?
    > - no prowadzimy czynności!
    > - a kto?
    > - no wszyscy!
    > - aaaa, dzięki!

    A wiesz, kto to są "wszyscy"? Znowu wziąłeś się za komentowanie rzeczy
    dla Ciebie absolutnie nieznanej. Ty faktycznie sądzisz, że rzecznik
    obdzwania dyżurnych i ich o to pyta? Tak, to możesz sobie robić w
    prywatnej firmie, jak masz góra kilkuset pracowników.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 74. Data: 2023-11-09 12:28:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Nov 2023 12:13:31 +0100, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > obdzwania dyżurnych i ich o to pyta? Tak, to możesz sobie robić w
    > prywatnej firmie, jak masz góra kilkuset pracowników.

    A jak dziennikarze zadają pytania?

    J.

  • 75. Data: 2023-11-09 18:40:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ty faktycznie sądzisz, że rzecznik
    > obdzwania dyżurnych i ich o to pyta?

    Ja? Nie. Przecież to twoje słowa: "Rzecznik, zamiast Google po prostu
    odpytał dyżurnych."

    > Tak, to możesz sobie robić w
    > prywatnej firmie, jak masz góra kilkuset pracowników.

    Tak pieprzysz od rzeczy, że żeś się zaplątał we własne konfabulacje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2023-11-09 18:48:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale kilkadziesiąt osób spokojnie.

    Co nic w naszej dyskusji o tym jak to 2k więcej kulsonów szukało
    roweranata z maczetą niż grzegorza borysa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 77. Data: 2023-11-09 18:56:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2023 o 00:47, J.F pisze:

    > Szkoła to tak chyba raczej od wielkiego dzwonu, bo normanie to tam nie
    > ma sie gdzie przespac.

    No przecież że od wielkiego dzwonu. Niby z jakiego powodu miałoby nowy
    sącz najechać tysiące kulsonów;)

    > Tak to jest, jak sie dzielnie pilnuje schodów na placu :-P

    Schody, to schody. Gorzej jak wielodniowe demo, uice pozamykane, kulsony
    nie znają miasta...

    PS mój młody się wyleczył z sympatii do policjantów jak mu cały pluton
    wlazł do żabki i wykupili mu ostatniego hot doga;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2023-11-09 18:58:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Namioty, na wpół zrujnowane budynki, pustostany, komory ciepłownicze.
    > Ale mają też jakieś porzucone pojazdy ustawione w krzakach nad rzekami.
    > To, że ludzie nie mają o tym pojęcia, to inna sprawa. nie znam lokalnych
    > zwyczajów w Warszawie, ale tam w obrębie miasta masa lasków,

    W warszawie raczj w lasach nie śpią. Jest wiele innych "lepszych"
    możliwości. Dlatego zakładam w ciemno, że policja tego biwakowicza znała
    wcześniej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2023-11-09 21:15:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.11.2023 o 12:28, J.F pisze:
    > A jak dziennikarze zadają pytania?

    Ale to się po prostu sprawdza w odpowiednich systemach, a nie liczy palcem.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 80. Data: 2023-11-09 21:16:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.11.2023 o 18:40, Shrek pisze:

    > Ja? Nie. Przecież to twoje słowa: "Rzecznik, zamiast Google po prostu
    > odpytał dyżurnych."

    Odpytać, to nie znaczy dzwonić żeby liczyli palcem.
    --
    (~) Robert Tomasik