    From: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Tajemicza ustawa. Dotyczy: zapomog dla bezrobotnych (?)
    Date: Fri, 18 Aug 2006 15:06:41 +0200

    Witam,

    Przyszla do mnie dzisiaj klientka, ktory stwierdzila,
    ze gdzies wyczytala, ze obowiazuje jakas nowa ustawa,
    uchwalona 1 maja 2006 roku na kanwie ktorej
    Powiatowe Urzedy Pracy sa zobligowane do wyplacania
    pewnych kwot osobom zarejestrowanym, bezrobotnym,
    ktorzy przez 12 miesiecy nie moga znalezc pracy przy aktywnej
    pomocy Urzedow Pracy. Kwoty i zasady przyznawania tych
    zasilkow sa uwarunkowane od stazu pracy. Jednak
    gdy poszla do Rejonowego Urzedu Pracy pracownica
    tej intytucji zaprzeczyla i stwierdzila, ze nic o tym nie wie.

    Klientka mowila, ze wyczytala o tym w prasie, ze jest
    to nowa ustawa, ktora zostala nakreslona przez UE.

    Kompletnie nie znam sie na tych ustawach o promocjach
    zatrudnieniu i tak dalej. Ma ktos moze jakis
    pomysl, o jakiej ewentualnie ustawie moja klientka
    mowila?

    pozdrawiam