    From: "Piotr" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TP SA naciaga ludzi na 0-300
    Date: Sat, 25 Jun 2005 11:03:30 +0200
    Sender: f...@o...pl@h89.softpro2.pl

    Witam.
    Kilku moich znajomych i ja dostalo ostatnio faktury z nabitymi polaczeniami
    na 0-300 (doladowanie idei z telefonu stacjonarnego).
    Nikt z nich ani tymbardziej ja nie wykonywal takich polaczen.
    Zlozylem reklamacje, po ktorej tepsa przyznala sie do bledu.
    Takich ludzi ktorzy nie zlozyli reklamacji moze byc duzo wiecej, czy nie
    sadzicie ze jest to jawne oszukiwanie i naciaganie klientow?
    Co jeszcze mozna zrobic z ta sprawa?