  • Data: 2004-11-14 06:32:44
    Temat: TP SA i Bezpłatne Bilingi
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

    Zadzwoniłem na "BlueLine 9393", aby zamówić _bezpłatne_ bilingi rozmów (mam
    3 numery - ISDN + MSN & numer analogowy pod SDI)
    Miły Pan powiedział mi, że owszem, mogę zamówić bilingi, ale za 5,-PLN + VAT
    (22% oczywiscie).
    Ja mu na to, że przecież w myśl Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Art. 93.
    pkt. 5 TP SA jest zobligowana do przesyłania _nieodpłatnie_ bilingu rozmów
    na życzenie abonenta.
    A Pan mi na to, że w myśl Rozporządzenia Ministra Infrastruktury § 7 ust.7
    pkt.1 TP SA ma prawo pobierać opłaty za wydruki rozmów, które są zwrotem
    kosztów poniesionych na te wydruki. Swoją drogą - 5,-PLN netto to trochę
    zawyżona opłata, zważywszy na fakt, że taki biling przychodzi razem z
    rachunkiem, za przesłanie którego i tak TP SA płaci. No chyba, ze złotym
    atramentem drukują a głowica jest z brylantu... :-)
    Jak jest więc z tymi bilingami?
    Czy przypadkiem Ustawa z dnia 16 lipca 2004r nie znosi mocy prawnej
    Rozporządzenia Ministra Infrastruktury?
    Czy można wreszcie wyegzekwować od TP SA _bezpłatne_ bilingi? (w Erze mam je
    juz od chyba 3 lat...)

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]