  • Data: 2012-10-15 12:05:47
    Temat: TELEFON w ramach usługi powszechnej
    Od: Ariusz <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Złożyłem wniosek o telefon w ramach usługi powszechnej umowa - 10
    miesięcy (jeszcze się załapałem). Miałem nadzieję, że TP - teraz Orange
    podłączy mnie kablem.
    Dostałem jednak pismo, że nie mają możliwości technicznych i mogą dać mi
    drogą radiową. Miałem komórkę w Orange i ciągle były problemy, gubiło
    zasięg, podczas śnieżycy nie działa łączność... Ogólnie do d...
    Chciałbym aby moje łącze było kablem i to z kilku względów m.in.
    internet. Niestety Orange (już teraz nie TP) twierdzi, że mogą w ramach
    tej usługi podłączyć mnie radiowo.
    Wg. UKE mogą podłączyć mnie radiem.

    Czy jest jakaś możliwość wymuszenia na Orange podłączenie kablem.

    Czy mogę ich zmusić aby sprawdzenie warunków technicznych odbyło się np.
    w niekorzystną pogodę?

    Ariusz