    From: "iUSTINE" <o...@j...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Szpiegowanie za pomocą kamery
    Date: Thu, 4 Jun 2009 00:23:53 +0200

    Witam,

    mieszkam w wieżowcu, jakiś czas temu żona zauważyła póżną porą kamerkę za
    oknem na kablu. Ja tego nie widziałem, ona nie była pewna. Dziś sytuacja sie
    powtórzyła, faktycznie to kamera. Zanim otworzyłem okno, już została
    wciągnięta. Zaraz potem wybiegłem na balkon i praktycznie jestem pewny, z
    którego to okna, ale dowodu (np w postaci zdjęcia nie mam).

    Co można zrobić ? Nie jestem nawet pewien z żoną czy *czegoś* nie nagrali
    kiedyś, nie wiem jakiej jakości była ta kamera, niby są firanki no ale
    różnie może być. Będę próbował zrobić zdjęcie, ale co dalej ? To
    pradwopodobnie jakiejś młode gnojki, czasem słyszę ich na klatce parę pięter
    wyżej. Zrobić zdjęcie i iść do tatusia ? Żądać rekompensaty za straty
    moralne itp ? Iść na policję (przyznam, korci mi, żeby im doje*ać) ? Dzięki
    z góry za jakieś podpowiedzi.