  • 11. Data: 2009-09-18 09:26:09
    Temat: Re: Szkoła i coroczne dorabianie kluczy do szafki
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > I w czym to zmienia sprawę, że to nawet by była "szkoła specjalna"?
    > Zresztą takich już chyba nie ma - teraz to nazywa zdaje się "szkoły
    > integracyjne" ;)

    Nadal sa szkoly specjalne, sa takze szkoly z klasami integracyjnymi.

  • 12. Data: 2009-09-18 09:57:54
    Temat: Re: Szkola i coroczne dorabianie kluczy do szafki
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Raczej do nauczycieli.
    Wielu palcem nie kiwnie, gdy ktoś im czegoś nie nakaże.
    Ćwiczyłem to w paru kolejnych szkołach.
    "Nie, bo..."
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2009-09-18 11:32:23
    Temat: Re: Szko?a i coroczne dorabianie kluczy do szafki
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 18 wrzesień 2009 00:24
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h8ud8q$5dk$1@inews.gazeta.pl>):

    > Inna sprawa, że gdyby były tam szafki, to pewnie pewnych rzeczy by córka
    > nosić nie musiała. Jakiś farb, przyborów, a i pewnie by się może i
    > znalazły książki, które choćby czasowo mogłyby być przechowywane w szkole.

    A wiesz ile szafki kosztują?

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 14. Data: 2009-09-18 11:37:58
    Od: "h...@e...os.pl" <h...@w...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail h...@e...os.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > jezeli nie chodzi o te 5-10 zł za dorobienie tylko rzeczywiscie o czas to
    > rozwiazanie jest bardzo proste - zaplacic w szkole i niech ktos ze szloły
    > podorabia.

    Tak własnie zamierzam przedstawić swoje stanowisko. Dodatkowo, szkoła ma za
    to płacić, a nie rodzice.

    > Choc przyznam, ze idei nie rozumiem - co oni robia z tymi kluczami i po co
    > dwa klucze? Na wypadek zgubienia?

    Tak. Na wypadek zgubienia, ale o tym chyba powinni pomyśleć jak dzieciak
    zdaje klucz i w zestawie brakuje jednego. Nie rozumiem dlaczego niewinnym
    okazuje się dzieciak który zgubił, a ukaranym zostaje dzieciak, który
    przejmuje szafkę.

    sotb

  • 15. Data: 2009-09-18 11:39:37
    Od: "h...@e...os.pl" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Po co przed wakacjami oddaje dwa skoro dostał jeden? Teraz mógłby
    > drugi oddać komuś kto ma tę szafkę, a dostać od kogoś do swojej.

    No właśnie. Oddał zanim zdążyłem mu go zabrać. Tylko po co mi zbędny klucz?

    sotb.

  • 16. Data: 2009-09-18 11:42:57
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości

    > AFAIR teraz w kazdej szkole musza byc szafki.

    Że niby kto tak każe i dlaczego?

  • 17. Data: 2009-09-18 11:43:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    h...@e...os.pl pisze:

> [...]
    > zdaje klucz i w zestawie brakuje jednego. Nie rozumiem dlaczego
    > niewinnym okazuje się dzieciak który zgubił, a ukaranym zostaje

    Jeszcze czegoś nie rozumiem - jak co roku dzieciak otrzymuje 1 klucz,
    a zdaje potem 2 klucze, to po co po 10 latach szkole po 10 kluczy do
    każdej szafki w zapasie?

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2009-09-18 13:33:51
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Na lekcję matematyki, muzyki, przyrody / biologii, ZPT, PO i polskiego.
    JaC

    -----

  • 19. Data: 2009-09-18 15:36:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A wiesz ile szafki kosztują?

    Nie obiecywałem, że będzie za darmo. Ja rozumiem, że budżet z gumy nie jest
    i pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć. Ale tym bardziej powinien to
    rozumieć minister i głupot nie opowiadać.

  • 20. Data: 2009-09-19 18:01:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 18 wrzesień 2009 17:36
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h909m4$3ma$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ale tym bardziej powinien to
    > rozumieć minister i głupot nie opowiadać.

    Buhahahaha.... Rząd dowodzony przez zaćpanego gościa, który nie wie, że
    żyje, a ty wymagasz rozsądku :D