  • Data: 2009-09-17 08:29:51
    Temat: Szkoła i coroczne dorabianie kluczy do szafki
    Od: "h...@e...os.pl" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co roku mój syn przed wakacjami oddaje do szkoły dwa klucze z brelokiem do
    szafki, a na nowy rok szkolny otrzymuje tylko jeden bez breloka z
    informacją, że ma dokupić brelok i dorobić jeszcze jeden klucz. Mam dwójkę
    dzieci i co roku jest ten sam problem.
    Szlag mnie trafia bo niby z jakiej racji mam to robić. No chyba, że to mój
    obowiązek :)
    Niedługo idę na wywiadówkę i zamierzam poruszyć ten temat. Tym bardziej, że
    wiecej rodziców jest robionych w balona z tego tytułu. I niech nikt nie
    mówi, że to drobiazg, bo człowiek pracuje do późna a warsztaty są pozamykane
    po 17-stej. Na dodatek znaleźć miejsce do zaparkowania to cud.

    Niech mnie ktoś oświeci co z tym zrobić, bo już sam nie wiem.

    sotb