  • Data: 2009-09-18 11:37:58
    Temat: Re: Szkoła i coroczne dorabianie kluczy do szafki
    Od: "h...@e...os.pl" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail h...@e...os.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > jezeli nie chodzi o te 5-10 zł za dorobienie tylko rzeczywiscie o czas to
    > rozwiazanie jest bardzo proste - zaplacic w szkole i niech ktos ze szloły
    > podorabia.

    Tak własnie zamierzam przedstawić swoje stanowisko. Dodatkowo, szkoła ma za
    to płacić, a nie rodzice.

    > Choc przyznam, ze idei nie rozumiem - co oni robia z tymi kluczami i po co
    > dwa klucze? Na wypadek zgubienia?

    Tak. Na wypadek zgubienia, ale o tym chyba powinni pomyśleć jak dzieciak
    zdaje klucz i w zestawie brakuje jednego. Nie rozumiem dlaczego niewinnym
    okazuje się dzieciak który zgubił, a ukaranym zostaje dzieciak, który
    przejmuje szafkę.

    sotb