  • 41. Data: 2008-12-28 11:29:53
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-12-2008 o 12:00:23 pawelj <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pytanie bardzo dobre.
    > A ci superkierowcy co to takich dobrych rad udzielają widać że nigdy się
    > w takiej sytuacji nie znaleźli. Zmienili by zdanie dość szybko.
    >
    > Kilka lat temu jechałem przez las.

    (...)

    W tej sytuacji to faktycznie mogła być ewidentna wina
    policji czy zarządcy drogi że mając takie informacje
    nie zabezpieczyli drogi.

    Ja niestety nie pomyślałem żeby policję od razu wezwać,
    pierwszy raz się w takiej sytuacji znalazłem i chyba
    w lekkim szoku byłem. A gdy któryś grupowicz to zasugerował
    to aż mi sie oczy ze zdziwienia powiększyły że nie wpadłem
    na tą najbardziej oczywistą oczywistość :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 42. Data: 2008-12-28 12:03:40
    Od: "slawek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to aż mi sie oczy ze zdziwienia powiększyły że nie wpadłem
    > na tą najbardziej oczywistą oczywistość :-)

    To się ciesz ;) bo bys jeszcze mandat dostał za spowodowanie wypadku .

    --
    Slawek

  • 43. Data: 2008-12-28 14:24:44
    Od: "H5N1" <h...@w...pl>

    zaskarż producentów noży, bo wczoraj przyciąłeś sobie palec.
    albo producentów golaczek, bo rano zadrżała Ci ręka...

  • 44. Data: 2008-12-28 16:36:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj66ra$ivn$1@atlantis.news.neostrada.pl zenek <z...@z...zz>
    pisze:

    > Ciekawe, czy można by było pociągnąć Tomka do odpowiedzialności.
    Wątpliwe.
    Adwokat pójdzie po linii niepełnosprawności umysłowej, zaprezentuje posty z
    różnych grup i pewnie wygra w cuglach, bo debil zaczajający się ("zaczaiłem
    się" - cytat z półgłówka) i filmujący niebezpieczne miejsce w nadziei
    sfilmowania tragedii zostanie zakwalifikowany do leczenia, a nie karania.
    Żeby choć prawo jazdy zabrali, bo znów wyjedzie, nie poradzi sobie, zaś z
    przeciwka nie będzie pusto - i co wtedy?

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2008-12-28 16:46:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj7mb3$sh$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

> [...]
    > w takiej sytuacji nie znaleźli. Zmienili by zdanie dość szybko.
    > Kilka lat temu jechałem przez las. Dwa kilometry prostej lekki łuk i
    Dobry kierowca już by był czujny...
    no ale mówmy o tobie... ;)

> [...]
    > to zwolniłem. Za tym lekkim łukiem był cień bo tam słońce nie roztopiło
    > lodu. Wywinąłem pięknego pirueta licząc jednocześnie tych co im się nie
    > udało. 4 samochody w rowie po prawej i dwa po lewej. A za nimi stała
    > policja. Gdyby chociaż koguta włączyli albo coś to byłoby widać.
    > Kiedy się zatrzymałem to się okazało że ponad godzinę tam stoją i próbują
    > ściągnąć piaskarkę. Kierowcy sobie pomagali wyciągać samochody i jechali
    > dalej. Te 6 aut co stały były za bardzo wbite żeby ich rękami wyciągnąć.
    > A policja była bezradna w swej głupocie.
    Jak to policja.

    > Bo nawet ustawienie głupiego trójkąta by pomogło czy choćby inne
    > postawienie radiowozu.
    > A dla tych co twierdzą że to lodowisko można było przewidzieć mówię że
    > nie można było.
    To nie tak. Po prostu ty i paru innych nie daliście sobie rady, za małe
    umiejętności.
    Reszta (przypuszczę, że wielokrotnie liczniejsza) albo przewidziała, albo
    nie przewidziała tylko na tyle dobrze umiała prowadzić, że choć zaskoczeni
    opanowali auto, nie wywijali idiotycznych piruetów i w rowie nie lądowali.
    Musisz poćwiczyć technikę jazdy.

    > Wracałem po trzech godzinach. Piaskarki dalej nie było.
    To akurat nie dziwi.

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2008-12-28 17:58:47
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-12-2008 o 17:36:31 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

> [...]
    > nie karania. Żeby choć prawo jazdy zabrali, bo znów wyjedzie, nie
    > poradzi sobie, zaś z przeciwka nie będzie pusto - i co wtedy?

    Skoro tak ładnie rzucasz epitetami, znaczy odwagi ci nie brakuje,
    to może się przedstawisz z imienia i nazwiska.

  • 47. Data: 2008-12-28 18:07:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.umvv79gxl60ql1@unk Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > Skoro tak ładnie rzucasz epitetami, znaczy odwagi ci nie brakuje,
    Po prostu nazywam _rzeczy_ po imieniu. Żadna odwaga.

    > to może się przedstawisz z imienia i nazwiska.
    Czemu nie?

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2008-12-28 18:21:02
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-12-2008 o 19:07:09 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Po prostu nazywam _rzeczy_ po imieniu. Żadna odwaga.

    O jakiej _rzeczy_ był ten "debil" i "półgłówek"? I to tylko w tym
    jednym poście.
    Zakładam że skoro tak łatwo ci to przychodzi, to w realu
    nie miałbys problemu zeby podejść do karka i powiedzieć mu to w twarz.

    > Czemu nie?

    Ja jestem debilem i półgłówkiem, chciałbym wiedzieć
    kto mnie oświecił, napisać na ten temat wiersz i wysłać
    go gdzieś.

  • 49. Data: 2008-12-28 18:29:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.umvw9cftl60ql1@unk Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > O jakiej _rzeczy_ był ten "debil" i "półgłówek"? I to tylko w tym
    > jednym poście.
    Józek, nie udawaj głupszego niż jesteś, w końcu udało ci się zaczaić za
    zakrętem.
    O tobie, oczywiście.

    > Zakładam że skoro tak łatwo ci to przychodzi, to w realu
    > nie miałbys problemu zeby podejść do karka i powiedzieć mu to w twarz.
    Zakładaj co zechcesz, zacznij od majtek.
    A z karkami się nie gada, chłopino. Na karki się wzywa policję, jest to taka
    służba co na nią podatki płacę.

    > Ja jestem debilem i półgłówkiem,
    Wiem. I mnie, psiakrew, za to winisz?
    Dlaczego???

    > chciałbym wiedzieć
    > kto mnie oświecił, napisać na ten temat wiersz i wysłać
    > go gdzieś.
    Najlepiej do lekarza...

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2008-12-28 18:29:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > zaskarż producentów noży, bo wczoraj przyciąłeś sobie palec.
    > albo producentów golaczek, bo rano zadrżała Ci ręka...

    Bardziej idiotycznego porównania to jeszcze nie widziałem.
    I zebyś chciał wiedzieć - jak kupię nóz i tenże nóż, jak się okaże nie
    bedzie chciał kroic, jak bedzie mokry to bede żadał od producenta
    wyrównania strat.
    A jak maszynka do golenia porazi mnie prądem to tez do producenta bede miał
    pretensje.
    A jak mi sie zepsuje DVD i oddam do autoryzowanego serwisu gdzie zgodnie z
    gwarancja maja mi to DVd naprawic a tego nie zrobia to tez nie bede sobie
    tłumaczy ze przeciez wszystko jest ok.

    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
    Frank Herbert