  • Data: 2006-11-11 18:34:17
    Temat: Szef nie wyplaca ostatniej pensji
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanowne grono.
    Zlozylem wypowiedzenie umowy o prace z 2-tygodniowym
    wyprzedzeniem (mialem taka klauzule na umowie).Tak sie zlozylo
    ze miesiac wczesniej poklocilem sie z szefem o sprawy firmowe oraz
    platnosci gdyz dotychczas byly wyplacane "do reki". Dal mi do podpisania
    klauzule ze obecnie wyplata bedzie wyplacana na konto. Zgodzilem sie i
    po kilku dniach zlozylem wypowiedzenie umowy o prace. Dzisiaj jest 11
    listopada, sobota, a na koncie nie ma pieniedzy. Rozmawialem z szefem i
    powiedzial ze nie przeleje mi pieniedzy dopoki nie przyjde i nie
    przeprosze go na pismie
    oraz slownie za wczesniejsza sprzeczke. Tak sie sklada ze odchodzac
    doslownie "rozwalilem" mu firme, gdyz bylem odpowiedzialny za wszystko.
    W tej chwili szef z zawisci zada ode mnie przeprosin. Nie mam zamiaru
    go przepraszac, ale jednak pieniadze chcialbym odzyskac. Czy jest jakis
    sposob na to? Czy mozna udac sie do sadu pracy i jak to powinno
    wygladac? Czy poniose jakies koszty i ewentualne konsekwencje tego?
    Pozdrawiam serdecznie.