  • 51. Data: 2007-11-13 13:39:52
    Temat: Re: Systemy OEM z myszką - czy legalne?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> writes:

    > Bzdura. Co najwyżej niezgodnym z umową.

    ...czyli nielegalnym. W Polsce oprogramowanie można użytkować
    wyłącznie na podstawie zawartej umowy licencyjnej.

  • 52. Data: 2007-11-13 13:54:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:87d4uel0wn.fsf@hector.domek "Piotr Dembiński"

    > ...czyli nielegalnym. W Polsce oprogramowanie można użytkować
    > wyłącznie na podstawie zawartej umowy licencyjnej.
    Przydałaby się podstawa prawna tej tezy.

    --
    Jotte

  • 53. Data: 2007-11-13 17:59:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Dembiński wrote:

    > ...czyli nielegalnym. W Polsce oprogramowanie można użytkować
    > wyłącznie na podstawie zawartej umowy licencyjnej.

    Ze strony Microsoftu ściągnąłem sobie Windows Vista z informacją, że
    licencję musze zakupić osobno. Przysłali mi też DVD.

    Mam go legalnie czy nie?

  • 54. Data: 2007-11-13 19:01:52
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Nope, nielegalny jest sam fakt uzyskania.

    Słuszna uwaga.

    > Programy nie mogą być nielegalne w świetle prawa.

    Wrzuciłem do jednego worka programy uzyskane nielegalnie, oraz programy
    prezentujące nielegalne treści.

    > Legalność programu komputerowego to
    > pojęcie z dziedziny inżynierii oprogramowania.

    Rozwiniesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak