  • 1. Data: 2003-12-08 20:36:09
    Temat: Syst. operacyjny na firme ????
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    Czy do legalnosci syst operacyjnego w firmie niezbedna jest poza licencja i
    oryfinalna plytka tez faktura badz inny dowod zakupu ???

    Chdzi mi o to czy ma sens kupno do firmy systemu /oczywiscie oryginalnego/
    od kogos kto nie wystawia w/w dokumentow ???

    pozdr

  • 2. Data: 2003-12-08 20:38:29
    Temat: Re: Syst. operacyjny na firme ????
    Od: Arek <a...@e...net>

    Lookasik rzecze:
    > Czy do legalnosci syst operacyjnego w firmie niezbedna jest poza licencja i
    > oryfinalna plytka tez faktura badz inny dowod zakupu ???

    Wystarczy oryginalna płytka. Nie musisz mieć nalepek, licencji czy innych srencji.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-12-08 20:45:22
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:br2nfg$1pj$4@inews.gazeta.pl

    > Wystarczy oryginalna płytka. Nie musisz mieć nalepek, licencji czy
    > innych srencji.
    > pozdrawiam
    > Arek

    Lookasik - pamietaj ze porady udzielane przez grupowiczow, (a w
    SZCZEGOLNOSCI przez wlasnie arnolda buzdygana ktory odpisal powyzej) nalezy
    konsultowac najlepiej z prawnikami (arnold to takie tutejsze zjawisko,
    ktore uwaza ze zna sie na wszystkim).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, UWAGA - czy bedziesz pobity

    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) za pisanie na news? Przeczytaj:
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" http://www.raf256.com/arnold/

  • 4. Data: 2003-12-08 21:25:29
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    http://www.microsoft.com/poland/piratnie/faq_1.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jak długo trwa minuta, zależy od tego po której

  • 5. Data: 2003-12-09 06:56:57
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    dzieki serdeczne...nie trzeba faktury . wymagana jest tylko licencja a
    reszta jest zalecana

    pozdr

  • 6. Data: 2003-12-09 09:47:55
    Od: "Dilbercik" <j...@t...mam>