  • Data: 2003-06-30 11:02:48
    Temat: Syndyk w firmie - jak się zachowywać?
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!

    W firmie w której pracuję pojawił się syndyk (przyszedł w piątek razem z
    decyzją sądu o upadłości). Jak dotąd pracujemy normalnie, ale z tego co
    wiem, prezes zarządu nie został odwołany - w takim przypadku kogo właściwie
    powinno się wykonywać polecenia?
    Co w przypadku, gdy np. dotychczasowy prezes zleci mi pewną pracę - której
    "efekt" że tak powiem może być nie "na rękę" syndykowi ? Jak się zachowywać
    w takiej sytuacji.
    Generalnie proszę też o jakieś rady - dotyczącej pracy pod okiem syndyka.

    pozdrawiam
    Krzysiek