  • Data: 2007-07-03 06:41:41
    Temat: "Stwierdzenie niezgodności z prawem prawomocnego orzeczenia"
    Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie w sprawie "Stwierdzenia niezgodności z prawem prawomocnego
    orzeczenia" - co moze byc tego przykladem? Przeczytalem artykul w kodeksie i
    dalej konkretnie nie wiem co moze byc przyczyna stwierdzenia niezgodnosci.
    Czy moze np. byc to fakt nieodostosowania sie sedziego do kpc i wydanie
    wyroku naruszajac jakis przepis kpc, czy musi to byc "powazniejsze"
    przewinienie ze strony sedziego?
    Bede wdzieczny za podpowiedzi.

    Piotr