  • 1. Data: 2011-03-07 20:35:04
    Temat: Studia wyższe a zawód
    Od: <w...@o...pl>

    Witam

    Nie jestem do końca pewien jaką grupę wybrać, więc zdaję się na Waszą
    podpowiedź.

    Ukończyłem szkoły średnie Technikum Ochrony Środowiska oraz Technikum BHP,
    tzn. żadna z przedmiotami elektrycznymi.
    Obecnie studiuję na Politechnice Śląskiej Elektrotechnikę.
    Czy po ukończeniu studiów będę miał zawód elektryk itp., czy w celu pracy w
    zawodzie elektryka itp. konieczne jest ukończenie jeszcze szkoły średniej
    technicznej elektrycznej ?

    Pozdrawiam i dziękuję za odp.

    Grzegorz Podolski
    e-mail: p...@o...pl kom. 500-091-404 GG: 6300000

  • 2. Data: 2011-03-07 22:40:18
    Temat: Re: Studia wyższe a zawód
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-07 21:35, Użytkownik w...@o...pl napisał:

> [...]
    > zawodzie elektryka itp. konieczne jest ukończenie jeszcze szkoły średniej

    Będą Ci potrzebne uprawnienia SEP, technikum raczej nie będzie wymagane.
    Chyba że chcesz iść na pracownika fizycznego, wtedy pracodawca może
    sobie zażyczyć odpowiedniej zawodówki lub technikom.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-03-08 07:17:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał

> [...]
    > Obecnie studiuję na Politechnice Śląskiej Elektrotechnikę.
    > Czy po ukończeniu studiów będę miał zawód elektryk itp.

    Tak, będziesz miał tytuł zawodowy "inżynier elektryk".

    > czy w celu pracy w zawodzie elektryka itp. konieczne jest ukończenie
    > jeszcze szkoły średniej technicznej elektrycznej ?

    Nie. Za to zależnie od wykonywanej pracy mogą ci być potrzebne
    odpowiednie uprawnienia nadawane przez samorząd zawodowy.

  • 4. Data: 2011-03-08 08:25:02
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2011 21:35, w...@o...pl pisze:
> [...]

    > zawodzie elektryka itp. konieczne jest ukończenie jeszcze szkoły średniej

    Mieszasz pojęcia takie jak "zawód wyuczony", "zawód wykonywany" oraz
    "uprawnienia do wykonywania zawodu".