    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Straz wiejska a deptanie prywatnego trawnika...
    Date: Sun, 17 May 2009 23:34:04 +0200

    Czolem,

    Dzisiaj zdarzylo mi sie skrocic droge w drodze na pobliski Orlen. Na
    Orlenie akurat stal woz dzielnego szeryfa ktory wyskoczyl z ryjem, ze
    moze mi tu zaraz mandacik wypisac. Nie pyskowalem, ale po chwili mnie
    naszly watpliwosci... Wszystkie znaki wskazuja na to, ze pasek trawy
    ktory nadepnalem nalezy do Orlenu. Przy zalozeniu, ze mam racje, to SM
    ma podstaw prawna zeby mnie ganiac, czy tylko i wylacznie wlasciciel
    stacji... ?

    Pozdrawiam
    Wieslaw