  • Data: 2007-06-04 09:10:49
    Temat: Straż Miejska + zakaz parkowania
    Od: NowY <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wczoraj zaparkowałem na zakazie (brak wolnych miejsc parkingowych do
    tego mnie zmusił) ktoś życzliwy zadzwonił po strażników. Dostałem
    kwitek że muszę sie zgłosić do godziny... do pokoju... zajechałem i
    strażnik przedstawi mi tak oto sprawę:
    " za wykroczenie 1 pkt + 100 zł) więc poprosiłem o zdjęcie na co
    strażnik głupio się zaśmiał i powiedział że mu zdjęcie nie wyszło nie
    widać samochodu ani nr rej. Stówę przeboleje ale pkt chyba raczej nie są
    mi potrzebne". Co robić w takiej sytuacji płacić czy do sądu grodzkiego,
    czy mam jakakolwiek szanse od wymigania się ??