  • 131. Data: 2021-04-06 10:51:53
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 06.04.2021 o 09:00, Budzik napisał:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Nikt nie wie ale to jednak u nas umiera najwiecej ludzi w UE.
    > A i na swiecie radzimy sobie jako jedno z najgorszych panstw.
    > Pecha o wyborach nie bede nawet komentował bo nie tylko u nas sie
    > odbyły w ostatnim roku wiec to bajki dla naiwnych dzieci.

    Odpowiedź dlaczego jest tu: https://youtu.be/p8RXJIrny2M?t=1515
    Po prostu lockdown zabija, szczególnie lockdown służby zdrowia (u nas
    masa bzdurnych procedur)

    Lekarze przed tym ostrzegali latem, a teraz się to sprawdza. Obecnie
    przestrzegają przed sanitarytzmem, który również będzie miał złe skutki,
    a który próbuje się wprowadzić.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 132. Data: 2021-04-06 10:57:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 05.04.2021 o 14:26, Kviat napisał:

    > No i?
    > Część ludzi chce chodzić na siłownię i do sklepów i mają do tego prawo,
    > a mimo tego im się zabrania. Ba! Nawet jeszcze przed pandemią można było
    > zrobić zakaz robienia zakupów w niedzielę.
    > W sklepach jakoś dali radę to ogarnąć, więc gdzie tu problem?

    Problem jest w nielegalnych i bezpodstawnych zakazach. Szukanie
    rozwiązania problemu, który problemem nie jest jest głupie.
    Zamiast mieć za złe policjantom, że nie czepiają się kościołów, może
    raczej zacząć się ich czepiać, że bezpodstawnie czepiają się innych miejsc.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 133. Data: 2021-04-06 10:59:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 05.04.2021 o 15:12, Robert Tomasik napisał:

    > Nie znam zakazu chodzenia na siłownię. Jest zakaz prowadzenia
    > działalności siłowni. To nie jest to samo. Z tym, że tylko mądrzy ludzie
    > rozumieją ten niuans.

    Takiego zakazu też nie ma. Więc tak czepianie się siłowni jest głupie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 134. Data: 2021-04-06 11:09:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-06, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

> [...]
    > Zamiast mieć za złe policjantom, że nie czepiają się kościołów, może
    > raczej zacząć się ich czepiać, że bezpodstawnie czepiają się innych miejsc.

    Ludzie czepiają się policji, że nie czepia się kościołów m.in. dlatego,
    że czepia się z całą surowością innych, tym razem już pełną gębą
    bezsensownych miejsc. A pierwszoplanowo czepiają się nie tyle policji co
    podwójnych standardów.

    --
    Marcin

  • 135. Data: 2021-04-06 11:12:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 05.04.2021 o 02:29, ąćęłńóśźż napisał:
    > Łatwo regulować liczbą wózków i/lub koszyków.
    > Nie zwróciłeś uwagi, że w sklepach często np. koszyki zniknęły i zostały
    > same wózki (czy na odwrót)?

    Nie tak łatwo, ale jak się ktoś uprze, to będą kontrolować:
    https://www.facebook.com/tomtedee/videos/38563825211
    23838/?__tn__=K-R

    --
    http://zrzeda.pl

  • 136. Data: 2021-04-06 11:17:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > że czepia się z całą surowością innych, tym razem już pełną gębą
    > bezsensownych miejsc. A pierwszoplanowo czepiają się nie tyle policji co

    Otóż to. Tak jak pisałem - myślenie u kulsona w umiarkowanych ilościach
    nie jest niepożądane a nawet wskazane. Problem w tym, że jak ma pałować
    julki to mu myślenie się wyłącza a jak księdza dobrodzieja szarpać to
    nagle wspina się na "wyżyny intelektu" żeby tym razem prawa nie
    egzekwować. I nie oszukujmy się - dzieje się to po linii partyjnej.

    Kulsony mają możliwość a nawet obowiązek absurdy prawne zgłaszać i
    współpracować przy ich rozwiązywaniu. Dopóki nie dotyczyło proboszcza,
    to absurd prawny polegający na kolizji z aktem wyższego rzędu kulson
    robert rozwiązywał w najprostszy możliwy sposób - może i tamto było
    bezprawne ale teraz ma nowy numerek więc może tym razem kolizja z aktem
    wyższego rzędu nie jest już tak istotna... No nie wie - trzeba poczekać
    bo kulson nie jest od myślenia a tymczasem jebmy obywateli bezprawnym
    przepisem.

    --
    Shrek

  • 137. Data: 2021-04-06 11:28:48
    Od: Kviat

    > Problem jest w nielegalnych i bezpodstawnych zakazach.

    To oczywiście racja. I to jest kolejny problem.

    > Szukanie
    > rozwiązania problemu, który problemem nie jest jest głupie.

    Tyle, że knajpy, sklepy itd. musiały poszukać rozwiązania, bo
    funkcjonariusze nie mieli oporów się do nich przypierdolić, pomimo
    świadomości bezpodstawnych zakazów - "niech sąd rozstrzygnie".

    A w przypadku kościołów jakoś nie mogą się przypierdolić, bo... nagle
    się okazało, że zakazy bezpodstawne i sąd już nie musi tego rozstrzygać.

    I tak samo się nie przypierdalają do legalnych zgromadzeń w kościołach,
    a do legalnych zgromadzeń gdzieś indziej już tak. Jak się pojawi
    człowiek z legalnym transparentem, to się zjeżdżają suki z całego
    województwa, a kościoły omijają z daleka.

    Podobno są straszne i masowe ataki na kościół, to ja się pytam gdzie
    jest większe zagrożenie? U typa z transparentem, który przywiązał się do
    słupka, czy w kościołach?

    W słowniku ludzi kulturalnych brakuje słów na określenie tego, co
    kulsony odwalają.

    > Zamiast mieć za złe policjantom, że nie czepiają się kościołów, może
    > raczej zacząć się ich czepiać, że bezpodstawnie czepiają się innych miejsc.

    Przecież to już przerabialiśmy na grupie wielokrotnie i funkcjonariusz
    tego nie ogarnął. Może da radę zrozumieć, gdy zobaczy jako kontratyp
    kościół. O ile w ogóle wie co to znaczy.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 138. Data: 2021-04-06 13:58:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > nagle wspina się na "wyżyny intelektu" żeby tym razem prawa nie
    > egzekwować. I nie oszukujmy się - dzieje się to po linii partyjnej.

    Ciekawe swoją drogą ilu jeszcze porządnych ksieży zostało... Nigdzie
    chyba obecnie nie znajdzie się lepszej ilustracji do "pycha kroczy przed
    upadkiem". No ale się już zamykam bo zaraz AF mi tu z Polańskim
    wyjedzie.

    --
    Marcin

  • 139. Data: 2021-04-06 14:02:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    https://www.money.pl/gospodarka/limit-wiernych-w-kos
    ciele-przekroczony-o-240-osob-proboszcz-dostal-manda
    t-20-zlotych-6625075696892480a.html
    > 03.04.2021 13:41 aktualizacja 03.04.2021 13:42 ;
    > Limit wiernych w kościele przekroczony o 240 osób. Proboszcz dostał
    > mandat - 20 złotych
    > [...]

    67 wiernych za duzo, 20/67 = 30gr/glowe, na tace pewnie daja wiecej,
    oplaca sie.

    > W kościele tego drugiego znajdowało się 360 osób, przy limicie 120.

    50zl/240 = 21gr, hurtem taniej :-)

    ><ironia> No przecież te limity są bezprawne! </ironia>

    No, i dlatego trzeba nisko.
    Ksiadz podpisze mandat i przyzna sie do winy.
    Zaproponujesz/nalozysz 500zl, to do sadu pojdzie, okaze sie, ze
    niewinny, za to policjant winny :-)

    J.

  • 140. Data: 2021-04-06 14:18:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.04.2021 o 12:48, Marcin Debowski pisze:

    >Ale czemu proboszcz? Moze rada parafialna. Albo ksiądz odprawiający
    >akurat tę mszę. Co do zasady proboszcza może nie być w parafii, bo
    >pojechał do sklepu.

    A kogo karzecie, jak w sklepie za duzo klientow, a kierownika nie ma ?

    >No i w tym problem. Po za tym co da liczenie, jak ludzie się pod
    >ołtarzem zbiorą? Jeszcze by trzeba pilnować, by sie do siebie nie
    >zbliżali.

    A zakaz zblizania sie pod oltarzem jest w rozporzadzeniu ?

    J.