  • 1. Data: 2008-11-06 09:42:17
    Temat: Staż pracy a urlop? Prośba o pomoc
    Od: "ATom" <d...@g...pl>

    Witam!

    Byłam zatrudniona z Urzędu Pracy w Budżetówce przez poł roku
    poźniej na rok i na stałe umowa

    czy staż pracy wlicza się do urlopu, z gazety prawnej wynika, że tak
    Kadrowe i księgowa twierdzi, że nie

    jest to o tyle wazne dla mnie, że
    jak się zalicza to mija mi 10lat pracy i dłuższy urlop
    jak się nie zalicza, to urlop mi nie przysługuje

    kto ma rację
    i czy jesteście w stanie poprzeć to jakoś

    pozdrawiam
    Aga

  • 2. Data: 2008-11-06 10:36:59
    Temat: Re: Staż pracy a urlop? Prośba o pomoc