  • 1. Data: 2005-11-04 12:06:17
    Temat: Staż Absolwencki
    Od: Aska24 <A...@i...pl>

    Witam.
    Czy to prawda, że aby pójśc na staż absolwencki nie można pracować
    dłużej niż 3 miesiące, nawet na umowę zlecenie?? Jakoś nie widziałam
    takiego przepisu w ustawie a tak powiedziała mi pani z UP.
    Dziekuję z góry za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-11-07 17:52:00
    Temat: Re: Staż Absolwencki
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Fri, 04 Nov 2005 13:06:17 +0100, Aska24 napisał(a):

> [...]
    > dłużej niż 3 miesiące, nawet na umowę zlecenie?? Jakoś nie widziałam
    > takiego przepisu w ustawie a tak powiedziała mi pani z UP.

    Nie ma czegoś takiego jak staż absolwencki...

    Na staż może iść osoba, która nie posiada doświadczenia zawodowego (to
    wynika z rozporządzenia).

    A to, że powyżej 3 miesiący zatrudnienie jest uznawane za doświadcznie
    zawodowe było w jakiś wyjaśnieniach do tego rozporządzenia. I tak dobrze,
    że nie uznali 1 dnia za wystarczający ;)

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl