  • 41. Data: 2005-07-12 08:08:50
    Temat: Re: Starsza osoba kupila telefon w IDEA
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "LQ" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dauept$p4r$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > to zastanow sie czy lepiej czasem sie po prostu nie zamknac zamiast pisac
    > "swoje" zdanie ktore IMO jest nic nie warte bo znaczy mniej wiecej "glupi
    > jestes"

    nie tobie oceniac czy moje zdanie jest cos warte cxzy nie, wyrazam swa
    opinie do czego mam swiete prawo,
    jezeli chces porady to zaplac prawnikowi, piszesz nas grupe ktora czyta
    pewnie kilka tys. osob

    > a skoro tak do mnie piszesz to nie jestes na poziomie aby ze mna
    > dyskutowac na jakikolwiek temat
    > plonk

    o rety, tera to bede musial poszukac psychoterapeuty bo nie wyjde z tego
    dolka

  • 42. Data: 2005-07-12 08:33:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Już miałem się nie odzywać ale przeczytałem opis telefonu
    >
    > No widzisz a dla mnie ten telefon to szajs.

    ale nie na tyle by moznabylo mowic o oszustwie

    (...)
    Dziadek poszedl do salonu aby
    > obejrzec telefony. Sprzedawca jednak poinformowal go, ze ze wzgledu na to
    > ze jest osoba starsza dostanie specjalny rabat i dostanie telefon za 1zl.
    > Psychologia zadzialala, dziadek poczul sie wyrozniony i stwierdzil ze
    > okazja nie do odrzucenia.

    "Panie Kurwa, po co zesz Pan przylazl ? "

    tak mialaby wygladac osbluga?
    KLient musi sie czuc wyrozniony

    Zrobil glupio, no ale w tym wieku to sie ludziom zdarza
    > (zreszta zdarza sie to w kazdym wieku). Ja uwazam, ze bylo to oszustwo ze
    > sprzedawaca uzyl takich argumentow.

    jasne

    Pomijajac fakt, ze dostal chyba najmniej
    > warty telefon jaki IDEA miala w ofercie dla klientow indywidualnych.

    niech zgadne, wart 1 zl (zgodnie z promocja) ?

    > Nie chodzilo mi o to, ze kupil nie przeczytal umowy itp. Chodzi o to, ze
    > ow dziadek pomyslal, ze zostal jakostam wyrozniony i przysluguje mu jakis
    > bonus z ktorego glupio bedzie nie skorzystac.

    na tympolega sprzedaz.

    P.

  • 43. Data: 2005-07-12 08:38:20
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemek R... [Tue, 12 Jul 2005 10:33:30 +0200]:

    > na tympolega sprzedaz.

    Na przekonywaniu za pomoca klamstwa? Nie wydaje mi sie.
    Dziadek przeciez _NIE_ zostal w zaden sposob wyrozniony
    tylko _oklamano_ go, ze tak jest. Dostal telefon rzekomo
    za zlotowke ze wzgledu na wiek, a przeciez dowolny
    20-latek siedzacy obok _TEZ_ by ten sam telefon w tej
    samej cenie dostal.

    Kira

  • 44. Data: 2005-07-12 09:14:19
    Od: rezist <s...@p...com>

    > warunkiem, że wpiszę się do Klubu Nokii :)))

    No i trza sie bylo wpisac, spamuja co prawda dwa razy na miesiac,
    ale przynajmniej na Popcorn mam jak ide do kina :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 45. Data: 2005-07-12 09:18:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

> [...]
    > za zlotowke ze wzgledu na wiek, a przeciez dowolny
    > 20-latek siedzacy obok _TEZ_ by ten sam telefon w tej

    Potrafisz to udowodnic? To znaczy to, ze powiedziano dziadkowi
    ze telefon dostaje za wiek?

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 46. Data: 2005-07-12 09:19:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: januszek [12 Jul 2005 11:18:02 +0200]:

    > Potrafisz to udowodnic? To znaczy to, ze powiedziano dziadkowi
    > ze telefon dostaje za wiek?

    Nie. I tak, wiem ze to grupa prawo. Tylko na moje oko to,
    ze oszustwa nie da sie udowodnic, nie sprawia ze to nie
    jest oszustwo. Po prostu jest to oszustwo ktore sie upieklo
    kanciarzowi, nic wiecej.

    Kira

  • 47. Data: 2005-07-12 09:31:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Na przekonywaniu za pomoca klamstwa? Nie wydaje mi sie.
    > Dziadek przeciez _NIE_ zostal w zaden sposob wyrozniony
    > tylko _oklamano_ go, ze tak jest.

    na tym, polega zdobywanie klienta, nie ma w tym oszustwa

    Dostal telefon rzekomo
    > za zlotowke ze wzgledu na wiek, a przeciez dowolny
    > 20-latek siedzacy obok _TEZ_ by ten sam telefon w tej
    > samej cenie dostal.

    no i co w zwiazku z tym ? Niekorzystnie rozpozorzadzili jego meiniem ?
    jezlei tak wskaz dokladnie w ktorym momencie!
    Zgodzilbym sie z zalocyzielem watku gdyby sprzedali mu DZIS telefon nolkai
    3330 (czarnobialy, bez polifoni, bez javy)
    twoerdzac ze jest super.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 48. Data: 2005-07-12 09:32:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Potrafisz to udowodnic? To znaczy to, ze powiedziano dziadkowi
    > ze telefon dostaje za wiek?

    ale nawet jezeli za wiek to co w tym zlego?

    Przeciez telefon razaco nie odbiega jakoscia od innych obecnie
    sprzedawanych,

  • 49. Data: 2005-07-12 09:45:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

    > Nie. I tak, wiem ze to grupa prawo. Tylko na moje oko to,
    > ze oszustwa nie da sie udowodnic, nie sprawia ze to nie
    > jest oszustwo. Po prostu jest to oszustwo ktore sie upieklo
    > kanciarzowi, nic wiecej.

    Skoro nie potrafisz udowodnić, że miało miejsce oszustwo to
    nie powinnaś mówić o oszustwie. To się nazywa oszczerstwo. Chodzi
    o to, ze gdzie jak gdzie ale na grupie o prawie musisz byc
    precyzyjna. W tym wiec przypadku nie mozemy mowic o oszustwie
    tylko o tym, ze Ty uwazasz ze kogos oszukano - przy czym nalezy
    zaznaczyc, ze masz na mysli, ze ktos dal sie oszukac poniewaz nie
    przeczytal umowy, ktora podpisal.

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 50. Data: 2005-07-12 11:21:59
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze oszustwa nie da sie udowodnic, nie sprawia ze to nie
    > jest oszustwo. Po prostu jest to oszustwo ktore sie upieklo

    Mam takie samo zdanie; nazwałbym to ponadto sk....stwem.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII