  • 21. Data: 2005-08-07 17:10:54
    Temat: Re: Stacja Benzynowa ORLEN i prawo
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    Kaja wrote:

    > Zresztą niby dlaczego palące kobiety miałyby być obleśne?

    Bo śmierdzi od nich fajkami :-)

  • 22. Data: 2005-08-07 17:18:48
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Zresztą niby dlaczego palące kobiety miałyby być obleśne? No cóż...jak ktoś

    Smierdzą ! A fuj !

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 23. Data: 2005-08-07 17:30:35
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 07 Aug 2005 19:10:54 +0200, *Marcin Szawurski*
    <news:42f63d41$0$15465$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

    > Bo śmierdzi od nich fajkami :-)

    Masz rację :-)
    Jak kocha, to mu nie przeszkadza :-)

    Ale czym z kolei śmierdzi od facetów? :-)

    --
    Kaja

  • 24. Data: 2005-08-07 17:46:59
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ale czym z kolei śmierdzi od facetów? :-)

    Od kazdego palacza smierdzi fajkami.
    Kazdy palacz to smieciarz, poniewaz rzuca pety pod nogi i depcze.
    A kazdy smieciarz = cham.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 25. Data: 2005-08-07 18:09:48
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 7 Aug 2005 19:46:59 +0200, *KrzysiekPP*
    <news:MPG.1d606781da561ddd98a338@news.tpi.pl> napisał(a):

    > Od kazdego palacza smierdzi fajkami.

    Od palacza tak, ale ja sie pytałam czym jeszcze śmierdzi od Was - mężczyzn.

    > Kazdy palacz to smieciarz, poniewaz rzuca pety pod nogi i depcze.
    > A kazdy smieciarz = cham.

    Cham to jakiś co ze wsi przyjechał i nie wie do czego służy popielniczka i
    kosz na śmieci. Na dodatek jeszcze pluje taki ćwok przed siebie. Straż
    Miejska powinna się takimi typami zajmować i karać!

    --
    Kaja

  • 26. Data: 2005-08-08 02:52:51
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 7 Aug 2005 20:09:48 +0200,
    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> screamed:

    > Od palacza tak, ale ja sie pytałam czym jeszcze śmierdzi od Was - mężczyzn.

    Zapytaj tych perfumujących się... <:

    > Cham to jakiś co ze wsi przyjechał i nie wie do czego służy popielniczka i
    > kosz na śmieci. Na dodatek jeszcze pluje taki ćwok przed siebie. Straż
    > Miejska powinna się takimi typami zajmować i karać!

    Co nie zmienia faktu, że paląca kobieta wywołuje u mnie niesmak.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 04:52:02 user up 10697 days, 16:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Electricians are qualified to remove your shorts.

  • 27. Data: 2005-08-08 19:38:11
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kaja wrote:

    > Cham to jakiś co ze wsi przyjechał i nie wie do czego służy popielniczka i
    > kosz na śmieci.

    No popacz, a do sąsiedniej wsi z kąpieliskiem to przyjeżdżaja chamy z
    miasta, poopalają się , nazostawiają puszek po piwie, petów, opakowań po
    słodyczach, zużytych pampersów w krzakach, jakby nie wiedzieli, do czego
    służy ten kontener przy wejściu na plażę...
    Justyna

  • 28. Data: 2005-08-08 20:14:17
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Cham to jakiś co ze wsi przyjechał i nie wie do czego służy popielniczka i
    > kosz na śmieci. Na dodatek jeszcze pluje taki ćwok przed siebie. Straż

    Z moich obserwacji wynika ze palacze w miastach zachowuja sie jeszcze
    gorzej niz ci ze wsi.

    --
    Krzysiek, Krakow