  • Data: 2006-04-28 17:18:09
    Temat: Spyware a prawo
    Od: Andrzej Biernat <A...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zastanawiam sie nad taka kwestia: wchodze sobie np. na strone erotyczna
    i przez wlasna glupote daje 'tak' gdy wyskakuje mi jakies okienko.
    I okazuje sie, ze to byla akceptacja licencji programu szpiegujacego, w
    ktorej bylo napisane m.in ze program moze transmitowac dane z dysku do
    netu itd.

    I teraz taki program jest wykorzystywany do wyciagania poufnych danych z
    mojego kompa a jestem np. prezesem banku i te informacje moga byc dosc
    cenne.

    Teraz pytanie: czy w przypadku akceptacji licencji nie ma zadnej
    mozliwosci scigania przestepcow ?

    A co jesli nie zaakceptuje licencji ale program bedzie zbudowany tak, ze
    to co zostanie zapisane na dysku w przypadku analizy bedzie wskazywalo
    na to, ze MUSIALEM podpisac licencje ?
    To akurat nie byloby trudne jesli wykorzystaloby sie jakas nowa dziure
    (a te sie pojawiaja dosc czesto i nie sa latane odrazu).

    Dziekuje za wyjasnienie i pozdrawiam,
    AB