    From: "Magda" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaż wysyłkowa i windykator
    Date: 6 Feb 2005 13:31:37 +0100

    Witam. Mam taki problem. Jakiś czas temu skorzystałam z wysyłkowej oferty. Co
    dwa - tzry tygodnie mialy do mnie docierać do skrzynki pocztowej kolejne
    częsci książki kulinarnej. Ale albo nie docierały, albo dwa razy pod rząd
    przyssyłano mi to samo. Oczywiście zwykłym listem. Mialam dość i zadzwoniłam
    do szanownych ze za g... to dziękuję i niech mi nic już nie przysyłają.
    Jeszcze dwa czy trzy razy wysłali a ja wrzuciłam do do skrzynki zwrotów. Po
    kilku miesacach przyszło pismo, że jestem im dłużna za ostatnie przesyłki.
    Przyszło pismo od windykatora że mam zapłacic, bo jak nie... no, dalej
    wiadaomo co jest w takich pismach.
    Problem w tym, że ja się nie poczuwam, uważam, że to ta firma była nie w
    porządku: dlaczego mam płacić za nieterminowe przesyłki i nadodatek za coś, co
    przysłali mi już dwa razy?