  • Data: 2009-02-04 13:26:29
    Temat: Sprzedaz uszkodzonego samochodu
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu) szukaj wiadomości tego autora

    Witam, posiadam uszkodzone auto ktore chce sprzedac. Auto wpadlo do rowu
    i jest nieco poobijane z przodu. Kupcem jest osoba reklamujaca sie w
    prasie jako kupujaca uszkodzone samochody.

    Jestem laikiem i nie wiem jaki jest zakres uszkodzen w samochodzie,
    jednak kupujacy przed podpisaniem umowy ma oczywiscie mozliwosc
    dokladnego sprawdzenia stanu technicznego pojazdu.

    Czy klauzula "kupujacemu jest znany stan techniczny pojazdu i nie ma co
    do niego zastrzezen" uchroni mnie od ew. roszczen jakobym ukryl przed nim
    jakies usterki?

    --
    Kaziu