    From: haste <g...@w...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaz samochodu
    Date: Thu, 28 Sep 2006 18:57:30 +0200

    Witam...
    Jestem w trakcie sprzedazy samochodu ktory ulegl wczesniej wypadkowi
    (wina kierowcy ktory jechal wlasnie tym pojazdem), dowod rejestracyjny
    zostal zatrzymany (samochod nie nadawal sie do jazdy).
    Teraz jednak mam kupca na ten samochod (dowod rejestracyjny ciagle w
    wydziale komunikacji), czy umowa kupna-sprzedazy musi zawierac jakies
    klauzule dot. odbierania dowodo rejestracyjnego, wykonania badania
    technicznego powypadkowego etc? Czy moge po prostu sprzedac i powiedziec
    kupujacemu zeby juz sam staral sie zalatwic ten dowod rejestracyjny?