  • 11. Data: 2007-07-06 03:56:09
    Temat: Re: Sprzedaz mieszkania - zabezpieczenie transakcji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.07.2007 Szerszen <s...@t...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > a dlaczego, skoro § 2. mowi cos o dodatkowym porozumieniu stron, jesli
    > jednak taka umowa zostanie zawarta

    Wymaga porozumienia, które daje bezwarunkową zgodę na niezwłoczne
    przejście własności. Szczerzę mówiąc nie mam pojęcia o co chodzi, bo dla
    mnie to trochę masło maślane. Z p. widzenia proponowanego wybiegu nie
    ma to za dużego znaczenia: przeniesiesz pod warunkiem lub z zastrzeżeniem
    terminu a będzie to nieważne.

    --
    Marcin