  • Data: 2009-05-14 09:42:12
    Temat: Sprzedaz mieszkania z meblami
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Miałem zamiar sprzedać mieszkanie wraz z meblami.
    Jak powinienem był to przeprowadzić?
    Mieszkanie sprzedać (prawnie) można JEDYNIE u notariusza, z aktem
    notarialnym.
    Forma aktu jest ustalona, i nie przewiduje dodatkowych warunków.
    Więc jak powinna być przeprowadzona sprzedaż mebli?
    Jako:
    1. Aneks do aktu notarialnego?
    2. Dodatkowa umowa, niezależna od aktu notarialnego, precyzująca
    szczegółowo, co wchodzi w listę sprzedawanych mebli, termin, cena ,
    czas wydania? Daty zgodne z datami w akcie?

    Dodatkowe pytanie: w jaki sposób ( i czy w ogóle) wiąże mnie czymś
    prasowa oferta ( samo ogłoszenie) o sprzedaży mieszkania ( z
    meblami) ???
    Czy takie ogłoszenie można traktować jako prawne przyrzeczenie
    sprzedaży, w zapodanej w ogłoszeniu cenie? Na które można się
    powoływać w sądzie? (gdyby doszło do jakichś kolizji?)