  • 1. Data: 2007-02-20 10:23:56
    Temat: Sprzedaż mieszkania??? pomocy
    Od: Gosiaczek<r...@w...pl>

    Właśnie kupiłam mieszkanie, sprzedawca miał wymeldować się wraz z żoną ze
    sprzedawanego mieszkania.
    W akcie notarialnym jest napisane że ma obowiązek wymeldowania się do
    ostatniego dnia miesiąca. Jednak informuje mnie, że nie ma zamiaru tego robic. W
    dodatku miał się wyprowadzic do 28 lutego ale tego zrobic nie chce(tylko kilka dni
    później).
    Co w takiej sytuacji mogę????
    Czy mogę żądac odszkodowania za to, że nie opuścił lokalu??jak tak to jak to
    zrobic?
    Co mogę zrobic w sprawie tego meldunku??
    Z góry piękne dzięki.

    -> http://usenet.pomocprawna.info