    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawy sądowe umorzone i zawieszone... szukanie pozwanego
    Date: Wed, 5 Nov 2008 20:32:56 +0100

    Byłem dziś w sądzie rejestrowym i chyba tam też są inne sądy, rejonowy,
    okręgowy (Warszawa, Czerniakowska 100).
    Poczytałem sobie postanowienia wywieszone. Dużo było postanowień odnośnie
    tego, że sprawy zostały zawieszone lub umorzone z powodu tego, że poczta
    odesłała wezwanie z adnotacją:
    "adresat nieznany"
    "adresat wyprowadził się bez podania adresu"
    Czyli nadal o czym tu wielokrotnie było pisane, powód jest bezradny, jeśli
    nie potrafi wskazać sądowi prawidłowego adresu pozwanego.

    ale czy podczas kontroli drogowej odprawy na lotnisku, statystycznego
    legitymowania jest szansa, że pozwany dowie się o tym, ze sąd go poszukuje
    ?
    Za groźnymi przestępcami wysyła się listy gończe, a za tymi drobnymi ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net