    From: "nowy" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawdzenie możliwości odrolnienia działki - Kraków
    Date: Mon, 27 Nov 2006 11:40:48 +0100

    Użytkownik "Rafał" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:eke6bu$c51$1@news.onet.pl...
    > Chciałem prawdzić możliwość odrolnienia działki przed jej nabyciem.
    > Dysponuję mapką z wszelkimi oznaczeniami klasyfiracji ziemi rolnej -
    > Kraków Batowice. Gdzie to sprawdzę i co będę potrzebował?
    >
    > Z góry dziekuję i pozdrawiam

    W urzędzie gminy składasz wniosek o przekwalifikowanie działki na cele
    budowlane i jeśli działka nie jest w strefie ochrony środowiska to takie
    przekwalifikowanie otrzymasz(nie wiem jak obecnie - 2 lata temu czas
    oczekiwania na slasku na przekwalifikowanie trwał jeden rok)Bedziesz
    potrzebowal oczywiscie akt wlasnosci oraz numer dzialki wedlug mapki geo!!!!