  • 21. Data: 2015-11-06 17:43:23
    Temat: Re: Sprawdzenie, czy toczy się sprawa i dziwne akcje komornika
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-06 o 17:20, ????? pisze:

    > No i raczej z Twojej apelacji (których jest bodajże 10 czy więcej, no chyba
    > że się zapisałeś w każdej).

    Mówię o e-sądzie (jednym w Polsce), a nie o elektronicznym dostępie do
    marmurków.

  • 22. Data: 2015-11-06 18:18:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 listopada 2015 17:18:07 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Ty się za bardzo nie dziw.
    > W W-wie komornik zburzył buldożerami nie ten dom co trzeba, bo 13a
    > przeczytał jako 13c.

    Dasz jakiegoś linka;)

  • 23. Data: 2015-11-07 09:18:08
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Parę lat temu budowali wylotówkę z Wwy (gdzieś na wschód?), sąd, policja,
    komornik, zburzyli nie ten dom co trzeba bo się facetowi pop..... i przy
    okazji mało co Bogu ducha winnego gościa nie pogrzebali pod dachem.
    I teraz sobie wyobraź ile tego byłoby w reżimowych mediach, gdyby W-wą nie
    rządziła bufetowa, a ministrem był Ziobro.
    Albo gdyby Zbrojewska lub szef biura legislacyjnego rządu popełnili
    samobójstwo za premierostwa Kaczyńskiego.

    -----

  • 24. Data: 2015-11-07 10:20:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-07 o 09:18, ????? pisze:
> [...]
    > Albo gdyby Zbrojewska lub szef biura legislacyjnego rządu popełnili
    > samobójstwo za premierostwa Kaczyńskiego.

    A czemu mam wierzyć facetowi (?) który nawet nie umie odpowiedzieć na
    pytanie?

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2015-11-09 08:07:18
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid>

    On 11/05/2015 12:28 AM, Marsjanin wrote:
    > Jeśli chcemy się dowiedzieć, czy jesteśmy poszukiwani ;) wystarczy
    > podejść na komisariat a nawet i pieszy patrol powinien to umieć ustalić
    > przez szczekaczkę przez kilka minut.

    Jakiś czas temu dzwoni do mnie matka, z informacją, że dzielnicowy szuka
    mnie w miejscu zameldowania. Zadzwoniłem na komisariat, zadzwoniłem do
    dzielnicowego, mówi że potrzebuje mnie przesłuchać w jakiejś tam
    sprawie, ale skoro przebywam obecnie w innym mieście to przekaże sprawę
    do komendy z tego miasta. Wziął ode mnie dane adresowe, numer telefonu i
    na tym sprawa się urwała. Cierpliwie czekałem na wezwanie albo na wizytę
    policjanta. Bodajże po tygodniu poszedłem na komisariat dowiedzieć się
    czy w mojej sprawie toczone jest jakieś postępowanie. Policjantka na
    recepcji zrobiła tylko wielkie oczy i mówi że ona takich rzeczy nie może
    sprawdzać.

    Wezwanie przyszło pocztą po miesiącu.

  • 26. Data: 2015-11-09 20:26:42
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Nie archiwizuję internetu.

    -----

  • 27. Data: 2015-11-09 20:27:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 o 20:26, ????? pisze:
    > Nie archiwizuję internetu.

    To nie używaj zmyślonych argumentów.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2015-11-10 09:46:16
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    O skrzynkę whisky?

    -----

  • 29. Data: 2015-11-10 10:05:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-10 o 09:46, ????? pisze:
    > O skrzynkę whisky?
    >

    > -----

    A co, wówczas znajdziesz? To znajdź, i nie zawracaj wcześniej
    niepopartymi niczym argumentami.

    --
    Liwiusz