  • 41. Data: 2002-12-17 14:12:58
    Temat: Re: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:atnaab$7sp$1@news.tpi.pl...

    > Nie sądzę żeby komuś chciało się śledzić ten wątek.

    Mylisz się.Setki ludzi przegląda grupy dyskusyjne.

    > A Tobie nie mam ochoty wyjaśniać.

    To ja to zrobię za Ciebie.Nie będziesz stosował się do netykiety-"bo nie".
    Jesteś po prostu niedorozwiniętym gówniarzem.I to cała Twoja tajemnica.

    Leszek

  • 42. Data: 2002-12-17 14:34:51
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mylisz się.Setki ludzi przegląda grupy dyskusyjne.

    Tak (i tu się zgadzami) ale nie takie prywatne wycieczki.
    Nie sądzę żeby masochiści przeglądali grupy, chociarz .... ;)))

    > To ja to zrobię za Ciebie.Nie będziesz stosował się do netykiety-"bo
    nie".
    > Jesteś po prostu niedorozwiniętym gówniarzem.I to cała Twoja tajemnica.
    >
    > Leszek

    Wiesz masz problem w życiu z generalizowaniem pojęć, wypowiadaniem
    się za innych, stwierdzaniem za społeczeństwo niektórych rzeczy.
    Ja niczego w życiu nie robię "bo nie", albo "bo tak", może dlatego że
    nikt nie uszkodził mi mózgu bijąc po głowie rózgą.
    Kalectwo jak w Twoim wypadku polega na nieprzystosowaniu do życia
    a złośliwość i głupawe słowa obrony, są cechą ludzi nie radzących
    sobie z sobą.
    Dlatego ponownie Ci wybaczam wszelakie obrazy pod adresem mojej osoby ;)))

    Pozdrawiam Cię serdecznie Leszku

    P.S.
    Niniejszym postanawiam zakończyć ten co najmniej nudny wątek nie prowadzący
    do nikąd, "rozgrywany" pomiędzy mną a obywatelem Leszkiem, pozostawiając
    jednocześnie
    Leszkowi ostateczne słowa krytyki dla spełnienia swej powinności. Czyń kacie
    co do Ciebie
    należy ;))))).
    A tak może nie związane z tematem, zadałem Ci kiedyś to pytanie ale nie
    odpowiedziałeś,
    czy psy już przestały szczekać (no wiesz podobnie jak w "Milczeniu owiec" -
    tylko mnie
    oszczędź i nie zwracaj uwagi że tam inne ssaki ucichły).

  • 43. Data: 2002-12-17 14:54:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Kalectwo jak w Twoim wypadku polega na nieprzystosowaniu do życia

    Z ust mi to wyjąłeś.Pasuje do ciebie jak ulał(usłyszałeś to od swojego
    lekarza rodzinnego?) .Przystosowanie do życia polega również na stosowaniu
    się do ogólnie przyjętych norm."Normalni" na grupach dyskusyjnych stosują
    się do norm w skrócie nazwanych "netykietą". Nadażasz???
    Ty do tych norm się nie stosujesz poprzez rozmyślne łamanie
    netykiety:nieprawidłowe cytowanie i nie cięcie postów.
    Reasumując-jesteś nienormalny.I tak będziesz tu traktowany .Wszelkie twoje
    wymijające odpowiedzi nic nie daja a tylko wyrabiają twój obraz jako
    niedorozwiniętego gówniarza.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"