eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprawa wyrejestrowania samochodu z kraju UE przez WYdzial Komunikacji naszego kraju › Sprawa wyrejestrowania samochodu z kraju UE przez WYdzial Komunikacji naszego kraju
  • Data: 2005-11-28 17:56:00
    Temat: Sprawa wyrejestrowania samochodu z kraju UE przez WYdzial Komunikacji naszego kraju
    Od: "Marqs" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Pisalem na inna grupe ale bez odzewu dlatego zdecydowalem sie napisac tutaj.
    Sa tu osoby znajace prawo i inne ciekawe rzeczy moze cos wiedza i pomoga.

    Mam pytanie w sprawie sprowadzonego samochodu i juz zarejestrowanego w
    naszym kraju w przypadku kiedy bylem jego wlascicielem za granica (w
    Austrii). Wybralem mozliwosc rejestracji pojazdu poprzez zarejestrowanie go
    w polskim Wydziale Komunikacji (w Poznaniu) i zdaniu dowodu rejestracyjnego
    i tablic zachodnich bez uprzedniego wyrejestrowania w Austrii. Problem jaki
    mam to to, ze po uplywie 5 miesiecy od daty rejestracji samochod nadal jest
    zarejestrowany w Austrii.
    Prosze o jakies wytlumaczenie albo numer telefonu gdzie moge dowiedziec
    sie czegos blizej. Obecnie musze placic ubezpieczenia w obu krajach. Dodam
    ze zanim zdecydwalem sie na taka mozliwosc rejestracji (sprowadzenia)
    samochodu zapytalem jak sie to odbywa w takiej sytuacji w Wydziale
    Komunikacji w Poznaniu, gdzie poinformowano mnie ze Wydzial ten wysyla do
    Ministerstwa Infrastruktury moich dokumentów a ten z kolei załatwia sprawe w
    Austrii. Niestety nie moge osobiscie go wyrejestrowac w Wiedniu gdyz nie
    posiadam tablic rejestracyjnych.

    Marqs
    m...@e...pl