  • 1. Data: 2007-02-20 09:39:59
    Temat: Sprawa spotkowa co i jak??
    Od: beobe<a...@o...pl>

    W lipcu zmarl mi dzidek, mial 3 corki ja jestem synem jednej z nich. Sprawa
    dotyczy mieszkania w spoldzielni, spoldzielnia wyslala pismo do mojejj mamy by
    uregulowala status mieszkania - czyli zeby winiosla o to zeby ona nabyla prawa
    do mieszkania i zeby to ona byla glownym wlascicielem wkladu mieszkaniowego.
    Moje pytania dotyczy czy to ja zamiast mamy moge wniesc taka sprawe zeby prawa
    do mieszkania przeszly na mnie odrazu. Bo i tak ja bede chcial wykupic to
    mieszkanie na wlasnosc i chcialbym ominac przepisywanie z mamy na mnie. Wola
    dziadka bylo zebym to wlasnie ja wykupil to mieszkanie, dwie pozostale siostry
    nie wnosza zadnych roszczen do mieszkania powiedzialy ze one nie byly tam
    zameldowane wiec mieszkanie nazezy do mnie. Prosdze o napisanie jak to wszystko
    mam zalatwic.
    Dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info