  • Data: 2002-12-05 22:02:22
    Temat: Spółki: cywilna/jawna (oraz podstawa prawna)
    Od: igoR <i...@N...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie o którego zadanie poproszono mnie, więc staram się cytować
    nie rozumiejąc wszakże treści ;-)

    Czy spółka cywilna może wchodzić w skład spółki jawnej?

    Bez względu na odpowiedź (tak/nie) bardzo proszę o podstawę prawną (jako
    kompletny laik, nie jestem w stanie wyGooglać stosownej odpowiedzi :-( )

    TIA
    pozdrawiam
    --
    igoR

    FAQ grupy pl.comp.dtp: http://dtp.art.pl
    Podbeskidzie w Usenecie: alt.pl.regionalne.bielsko-biala
    ICQ# 14869913