  • Data: 2007-05-27 16:29:55
    Temat: Spółdzielnia Mieskaniowa a prawo do dysponowania lokalem
    Od: "jętek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem mieszkanie w spółdzielni mieszkaniowej. Jest to mieszkanie
    własnościowe z KW, SM zarządza budynkiem.

    SM stwierdziła, że nikt nie może dokonać zmian instalcji elektrycznej bez
    jej zgody. Z tego co mi wiadomo Uzytkownik winien mieć zgodę właściciela
    budynku na takie zmiany, ale ja nie jestem Użytkownikiem lokalu tylko
    właścicielem i tylko w obszarze mieszkania chce robić zmiany.

    Czy SM może narzucic swoją "wolę"? Tzn. chce wyrwac dodatkowa kasę - nie ma
    co się czarowac.