  • Data: 2003-11-05 10:33:21
    Temat: Spoldzielnia
    Od: "Paweł Skr" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Najpierw przesdtawie moja sprawe a pozniej pytanko:)

    Chce otworzyc restauracje w ktorej chcialbym sprzedawac alkochol.
    Restauracja mialaby byc w budynku mieszkalnym w ktorym sa 152 mieszkania.
    Nie ma tam wspolnoty mieszkaniowej. Jedynie spoldzielnia do ktorej naleza
    wszyscy lokatorzy. Dostalem zgode od spoldzielni i wlasciciela lokalu
    (hipotecznego wlasciciela) na otwarcie restauracji. Potrzebuje uzyskac od
    zarzadu spoldzielni promese uzyskania zgody, na sprzedaz alkoholu,
    konieczneej do wniosku skladanego w wydziale handlu i zezwolen, o uzyskanie
    koncesji. Zarzad nie chce wydac takiej zgody bez uzyskania zgod lokatorow,
    czyli czlonkow spoldzielni.
    I tu moje pytanie: Ile takich zgod potrzebuje?......czy musi byc wyrazona
    zgoda przez 100% czlonkow czy jedynie 50% + 1 aby zarzad mogl taka zgode
    podpisac bez obawy lamania przepisow?

    Dziekuje za odpowiedz

    Pozdrawiam

    Pawel Skordzki