    From: castrol <j...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spiewaczka operowa w mieszkaniu - mam dosc!
    Date: Wed, 30 Jul 2008 01:56:41 -0700 (PDT)

    Witam

    Chyba nietypowa troche sprawa. Mieszkam oczywiscie w bloku, wsrod
    spolecznosci :)
    Nie jestem osoba ktora oczekuje bezwglednej ciszy czy spokoju, bo
    zdaje sobie sprawe z czym sie wiaze mieszkanie w miescie czy w bloku.
    Ale to co ostatnio wyczynia osoba w bloku obok przechodzi ludzkie
    pojecie. Dzien w dzien, od ok 16 (jak wracam z pracy) do 22 jakas
    kobieta w mieszkaniu cwiczy swoj spiew operowy! Do tej pory bylo to
    nawet znoscne, ale teraz, ze wgledu na upaly zaczela spiewac przy
    otwartym oknie tak ze okoliczni mieszkancy regularnie wychodza na
    balkon i sie temu przygladaja. Sa nawet tacy co probuja podobnej
    metody i daja pani do zrozumienia puszczajac glosno muzyke, ale to
    rozwiazanie zadne nie jest.
    Generalnie ja osobiscie spiewaczki mam juz dosc - nie mam ochoty przez
    kilka godzin sliuchac jej wycia - jak mialbym na to ochote poszedlbym
    do opery :D

    I co z taka delikwentka robic? Czy jej codzienne zachowanie podpada
    juz pod art 51§ 1 KW. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym
    wybrykiem zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo
    wywołuje zgorszenie w miejscu publicznym, podlega karze aresztu,
    ograniczenia wolności albo grzywny.

    Kogo wzywac do tej pani? Dodam ze nie wiem w ktorym mieszkaniu ona
    mieszka, domniemywam na podstawie okien ktory to nr bloku i klatki :)