  • Data: 2008-07-30 16:02:17
    Temat: Re: Spiewaczka operowa w mieszkaniu - mam dosc!
    Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek67 pisze:
    > sam sobie odpowiedzia^(3)e? co zrobi? art 51§ 1 KW i tylko nie dono? na policje
    > czy stra? miejska (zrobi notatke i tyle) tylko walnij pozew do s?du
    > grodzkiego, dobrze zeby? mia^(3) jakie? udokumetowanie ze dzia^(3)a w stale (tu
    > chcia^(3)em napisa? w recydywie ale na to jeszcze za wczesnie), uporczywie i
    > z^(3)o?liwie,
    >
    > pozdrawiam witek

    a najlepszym udokumentowaniem jest wlasnie notatka z Policji :P

    Najpierw rozmowa, jak nie zadziala to kilka razy Policja (ew Straz
    miejska -ale lepiej policja, ze wzgledu na notatki) oraz Spoldzielnia
    Mieszkaniowa - a potem dopiero jakis sad (zreszta Policja po kilku
    razach sama wysle wniosek do grodzkiego)

    --
    Regards,
    Maverick