  • 1. Data: 2007-01-19 19:50:14
    Temat: Spadla dachowka
    Od: "gosia" <m...@B...pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie - wczoraj podczas wichury spadlo kilka dachowek z dachu,
    jedna z nich uszkodzila szybe samochodu stojacego u sasiadow. Samochod
    ubezpieczony, wiec wlasciciel dostanie odszkodowanie, ale czy wlasciciel
    domu, skad spadla dachowka - poniesie jakis koszt?

    gosia

  • 2. Data: 2007-01-19 20:17:07
    Temat: Re: Spadla dachowka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gosia" <m...@B...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ubezpieczony, wiec wlasciciel dostanie odszkodowanie, ale czy wlasciciel domu,
    > skad spadla dachowka - poniesie jakis koszt?

    Ubezpieczyciel, który wypłaci odszkodowanie może dochodzić jego zwrotu. Taniej
    może wyjść wymienić samemu sąsiadowi tę szybę.

  • 3. Data: 2007-01-20 00:04:23
    Od: "gosia" <m...@B...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał:

    > Ubezpieczyciel, który wypłaci odszkodowanie może dochodzić jego zwrotu.
    > Taniej może wyjść wymienić samemu sąsiadowi tę szybę.

    Sasiad juz zglosil chyba. Poza tym nie tylko z tego domu lecialy dachowki,
    jak by mieli udowodnic, z ktorego i ze w ogole to byla dachowka?

    gosia

  • 4. Data: 2007-01-20 12:44:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Sasiad juz zglosil chyba. Poza tym nie tylko z tego domu lecialy dachowki, jak
    > by mieli udowodnic, z ktorego i ze w ogole to byla dachowka?

    Mowa była o konkretnym domu i konkretnej dachówce. Jak nie wiadomo z czyjego
    domu była ta dachówka, to oczywiście, że ubezpieczyciel musiał by tego jakoś tam
    dowieść.