  • 1. Data: 2005-05-05 19:26:31
    Temat: Spadek odcinek 2456
    Od: "nntrt" <n...@g...pl>

    Słuchajcie temat pewnie oklepany i juz widze jak część Was krzywi sie z
    niesmakiem ale...ze czesto takie sytuacje maja miejsce to pozwolcie ze
    przypomne ten watek
    Sprawa ma sie tak moi rodzice chca przepisac na mnie dom wraz z działką
    podpowiedzcie jakie dokumenty sa do tego potrzebne, ile moze zarzadzac za tą
    usługe notariusz - bo choc nie jestem prawnikiem domyslam sie ze bez niego
    ani rusz, i jak cała ta operacja ma sie do naszego kochanego Urzedu
    Skarbowego
    pozdrawiam K.
    PS przepraszam wszstkich ktorzy poczuli sie dotknieci "naszego kochanego.."