  • Data: 2009-01-21 11:58:15
    Temat: Spadek bez sporzadzonego inwentarza
    Od: "Evanduril" <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Pojawil sie pewien problem i byc moze ktos bedzie w stanie cos mi
    doradzic.
    2 lata temu zmarla moja mama, spadek zostal przyjety z dobrodziejstwem
    inwentarza. Pozniej okazalo sie, ze mama miala dlugi.
    Problem polega na tym, ze nikt nie robil spisu inwentarza, z prostej
    przyczyny - nie wiedzielismy, ze trzeba. W PIT odnosnie spadku wpisany
    zostal tylko wklad mieszkaniowy. W mieszkaniu nie bylo nic wartosciowego (w
    90% stare i zniszczone meble, ubrania, stare radio i 15-letni telewizor),
    wiec nie zostalo to nigdzie ujete.

    Stan mieszkania zmienil sie diametralnie, zostalo prawie wszystko wyniesione
    na smietnik, w tej chwili zostaly gole sciany.

    Wyslalismy jakis czas temu pisma do bankow, gdy okazalo sie, ze sa dlugi,
    dostalismy odpowiedz z prosba m.in. o spis inwentarza.
    Co teraz?

    --
    MrJack