  • 1. Data: 2005-07-19 23:52:30
    Temat: Somsiad niszczy mój dom!
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Chciałbym uzyskać informacje. Budynek z którym graniczy mój dom jest w
    bardzo złym stanie. Przez to moja ściana wewnątrz budynku jest dosłownie jak
    po powodzi. Dlatego mam pytanie co mogę zrobić i do którego z urzędów w
    Urzędzie Miasta powinienem złożyć wniosek z prośbą o interwencje.
    Pozdrawiam
    Peter

  • 2. Data: 2005-07-20 06:40:05
    Temat: Re: Somsiad niszczy mój dom!
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Mam wrażenie, że sąsiad w pierwszej kolejności zniszczył Twój słownik
    ortograficzny.

    Ja wiem, że na newsach tak nie wypada, ale za dużo czytam pręgierza :)

    P.

  • 3. Data: 2005-07-20 08:49:55
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Mam wrażenie, że sąsiad w pierwszej kolejności zniszczył Twój słownik
    > ortograficzny.
    >
    > Ja wiem, że na newsach tak nie wypada, ale za dużo czytam pręgierza :)

    Ja nie czytuję "pręgierza", ale odnoszę wrażenie,
    że nie ma tam nic na temat Netykiety, a ściślej
    - na temat poprawnego pisania postów.
    (pozostawiania wrotek, cytatów do których odnosi
    się nasza_Twoja odpowiedź i umieszczanie sig'ów
    pod delimiterem)
    http://klub.chip.pl/wincat2/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    IDEA naszej ERY to żyć na PLUSie i mówić HEYAH

  • 4. Data: 2005-07-20 22:59:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "a&B" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Ja bym uderzył do powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego. Jeśli
    nawet nie oni są władni, to będą wiedzieć kto.