  • Data: 2007-09-14 21:19:55
    Temat: Sojusz niemiecko żydowski się na polskiej szyi zaciska
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1 Gru 2006, 11:36 napisałem
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse
    _thread/thread/b3fe150f2fbdaf3c/31a93b44d57b0eb4?lnk
    =st&q=Nelly+Rokita+sypie+Zyd%C3%B3w&rnum=1&hl=pl#31a
    93b44d57b0eb4
    w wątku "Nelly Rokita sypie Żydów":

    Niedawno pisałem, że Żyd nie powie innemu, że ten jest Żydem. W
    innym przemyśleniu pisałem, że należy ujawnić żydowski
    rasistowski spisek.

    No i narobiłem. Żydzi podchwycili temat i zaczęli się sypać.
    We wczorajszym programie "Co z tą Polską", małżonka Żyda Rokity na
    sugestie p. Lisa, że Rokita też popierał ostatnio postkomunistę
    Marka Borowskiego, ta zaczęła sypać cyt. "a pamięta pan, jak
    Borowski został wyrzucony z PZPR za to, że był Żydem?". Tym
    sposobem nie można mieć pretensji do Jana Marii Rokity, że sypie
    Żydów, bo nie odpowiada on za niewyparzoną małżonkę.
    Nie jest w tym momencie istotne, czy Nelly zaczęła sypać Żyda
    świadomie czy nie, ważne jest natomiast, jak czują się teraz ci
    wszyscy, którzy do niedawna z pianą na ustach twierdzili, że
    Borowski nie jest Żydem. Tu mam na myśli nie tylko tych wielu jego
    zwolenników z Wraszawy, ale również samych działaczy SLD, którzy
    robili wielkie oczy, na moje sugestie, że Żydzi jak Borowski ich
    wyrolowali.

    A może Borowski faktycznie nie jest już Żydem i wzorem
    Kwaśniewskiego i Tuska dał się ochrzcić (chrześcijański Żyd).
    Pozostanie zagadką, jak dał sobie przyszyc skórę?

    boukun